مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-11سياسي

امام جمعه کرج: مردم برای انتخاب نامزد اصلح تحقیق کنند


امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات دشمنان را ناکام خواهد گذاشت، گفت: مردم با تحقیق سوابق نامزدها و بررسی برنامه آن ها برای انتخابات شورای شهر خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک فریضه الهی است، گفت: دشمن تمام تلاش خود  را به کار گرفته است تا مردم ما در انتخابات حاضر نشوند اما مردم با حضور پرشور خود دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه همه باید جدا از نگرش سیاسی در انتخابات شرکت کنند، اظهار کرد: رای هر ایرانی در پای صندوق های رای، وصیت به عمل شهدا و مصداق نصرت الهی است.

هر یک از این آرا نشانه ای از مقابله با قاتلان شهید سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی قلمداد می شود.

وی با اشاره به اینکه از هیچ شخصی در انتخابات حمایت نخواهد کرد، ادامه داد: توصیه می کنیم افراد در انتخابات تخصص، سابقه و برنامه نامزدها را بررسی کنند و به فرد اصلح رأی بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه دهه کرامت را مسیر رشد و تعالی سیره ائمه معصومین (ع) برشمرد و یادآور شد: در این دهه ما باید با شناخت سیره ائمه معصومین (ع) مسیر رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: مردم برای انتخاب نامزد اصلح تحقیق کنند

امام جمعه کرج: مردم برای انتخاب نامزد اصلح تحقیق کنند