مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-11سياسي

کمیسیون های تخصصی شوراها فعال تر شود/ارومیه شهردار قوی نیاز دارد


نامزد ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه معتقد است فعال شدن کمیسیون های تخصصی، اختصاص سهم درآمدهای گمرکی و قانونمندی به همراه رعایت حقوق شهروندی از راه های داشتن شورایی کارآمد است.

- اجرا می شود شرکت کرده است.

وی رعایت حقوق شهروندی، قانونمندی و شفافیت را یکی از مهمترین عوامل روی کارآمدن شورایی کارآمد در دوره جدید می داند گفتگوی مهر با وی را در ذیل می خوانید: مهر: هدف گذاری ها، برنامه ها و اولویت فعالیت های شما در دوره جدید شورا چیست؟ قانونمندی و رعایت حقوق شهروندی ارتقای جایگاه واقعی ارومیه به عنوان مرکز استان و ارائه الگوی موفق برای سایر شهرهای استان با رشد توسعه و شکوفایی ارومیه در بخش های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی تلاش برای ایجاد اعتماد با برنامه ریزی های مختلف جهت رسیدن به نشاط اجتماعی با توجه به رخدادهای ناگواری که در این شهر افتاده است.

مهر: شهرداری ها هم اکنون با مشکل درآمد مواجه هستند، برنامه های شما برای ایجاد درآمد پایدار چیست؟ و چه برنامه ای برای حذف هزینه های غیر ضروری و اختصاص آن به اقدامات عام المنفعه برای برخورداری یکسان همه مردم دارید؟ ایجاد درآمد پایدار زمانی محقق خواهد شد که موضوع استفاده شهر ارومیه از مزایای کلانشهر حل و فصل شود، ارومیه را به نام کلانشهر معرفی کرده اند اما از مزایای آن برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون های تخصصی شوراها فعال تر شود/ارومیه شهردار قوی نیاز دارد

کمیسیون های تخصصی شوراها فعال تر شود/ارومیه شهردار قوی نیاز دارد