مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-11سياسي

نامزدهای شورای اسلامی شهر در تراز مردم حرکت کنند


نامزدهای شورای اسلامی شهر، برنامه های خود را در تراز شهر بیان کرده و در تراز مردم حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد،حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می شود و حرکت ایشان به سمت قم یک حرکت تمدن ساز بود.

 وی افزود: حضرت معصومه (س) دارای بصیرت بالایی بودند و به برکت وجود ایشان در قم بسیاری از بزرگان از جمله امام خمینی (ره) از دل حوزه علمیه قم رشد کردند و می توان گفت دهه کرامت، موسم حیات کریمانه است.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه دشمن سالیان است که روی تفرقه میان مسلمانان و قومیت های مختلف در حال کار کردن است، گفت: انتخابات فرصتی ناب برای اعتلای کرامت ملی است و در این دهه کرامت باید برای حضور حداکثری تلاش کرد چرا که انتخابات ابراز عرصه همت بلند یک ملت است.

حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: هر زمان که دشمن این حضور حداکثری و باشکوه را دیده، عقب نشینی نموده است و امروز برای غربی ها و اروپایی ها فارغ از اینکه چه کسی انتخاب می شود، حضور مردم برای آنان مهم است.

امام جمعه لامرد بیان کرد: مشارکت حداقلی راهبرد دشمان است زیرا انتخابات ریاست جمهوری 1400 یکی از مهم ترین گردنه های حساس برای عبور از پیچ تاریخی است و دشمن تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای شورای اسلامی شهر در تراز مردم حرکت کنند

نامزدهای شورای اسلامی شهر در تراز مردم حرکت کنند