مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-11سياسي

دشمنان به دنبال القای دروغین مهندسی انتخابات هستند


امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه دشمنان علیه مشارکت مردم در انتخابات توطئه های گوناگونی کرده اند، گفت: یکی از این توطئه ها القای دروغین مهندسی انتخابات برای ناامیدی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهر با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا فرصت خوبی است تا منتخبان توسط مردم شناسایی و انتخاب کنند تا جمعه بعد پای صندوق های رأی حاضر شوند، بیان کرد: امام خمینی (ره) انتخابات را یک حق و تکلیف می داند زیرا رأی حق شهروندی است و مردم می توانند اعضای شورای شهر و رییس جمهور را انتخاب کنند و اگر کسی حق خودش را نادیده بگیرد ستم کرده است و از سوی دیگر رأی تکلیف است زیرا می تواند بر آینده کشور و شهرهایمان تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه شورای شهر در گره گشایی از مشکلات، مسائل فرهنگی، عمرانی و… بسیار مؤثر است، افزود: آزاد بودن یکی از مهمترین ویژگی های یک شورای خوب است زیرا شورایی که زمین خوار باشد موفق نخواهد بود.

همچنین اعضای شورای شهر باید مؤمن باشند و درصدد پر کردن جیب خودشان نباشند.

امام جمعه مهدی شهر ادامه داد: مؤمنان پاک هستند و می دانند که مسئولیت شورای شهر به سرعت می گذرد و باید در روز قیامت پاسخگو باشد در نتیجه شورای خوب دنبال حق است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال القای دروغین مهندسی انتخابات هستند

دشمنان به دنبال القای دروغین مهندسی انتخابات هستند