مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-11سياسي

حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور گسترده و پرشور در انتخابات اظهار داشت: نامزدهای انتخابات و ستادهای آنان اخلاق مداری و ادب و آداب مناظره و تبلیغات انتخاباتی را مراعات کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم مردم عزیز همانند دوره های قبل یک حضور حماسی داشته باشند و بار دیگر برگ زرین دیگری در تاریخ ایران رقم بزنند که این یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مردم با یک انتخاب پر بصیرت در عرصه مدیریت اجرایی کشور و برنامه ریزی پیشرفت و توسعه، فردی کارآمد و شایسته انتخاب کنند و همچنین در انتخابات شورای شهر و روستا به افرادی لایق، خدمتگزار، خوش سابقه، متدین و انقلابی رأی دهند.

وی با اشاره به ویژگی های فرد شایسته در نگاه امام و رهبری بیان کرد: فرد شایسته باید با ایمان، تقوا مدار و اخلاق گرا، مدیر، مدبر و کارآمد، عدالت خواه و فساد ستیز، مردمی و به دور از زندگی تجملی باشد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: فرد شایسته باید دارای روح امید به آینده و فعال، جوان گرا و داشتن روحیه استفاده از جوانان، ولایت مدار و در راستای اهداف نظام و رهبری فعالیت کردن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است

حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است