مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-11سياسي

مشکلات نباید مانع عمل به وظیفه ملی مشارکت در انتخابات شود


امام جمعه زنجان به نزدیک شدن انتخابات 28 خرداد 1400 اشاره کرد و گفت: مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات 28 خرداد حتمی است و باید متوجه بود که امروز روز گله گذاری نیست و مشکلات نباید مانع عمل به وظایف شهروندی و ملی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با توصیه خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ایام پیش و دهه کرامت را تبریک گفت.

امام جمعه زنجان با تاکید بر تابش شعاع نور امامان بر زندگی ایرانیان تصریح کرد:  این توجه از طرف حضرت موسی بن جعفر(ع) و فرزندان و نوادگانش و برکات وجود امام رضا(ع) در طول تاریخ مانند نور به این کشور تابیده و سبب دفع بلایا و شرهای زیادی از این کشور شده است آیت الله خاتمی با تشریح چرایی نامگذاری دهه کرامت گفت: کرامت به دو نوع فردی و اجتماعی است، که حضرت علی(ع) در خطبه 192 نهج البلاغه می فرایند: به حال ملت ها نگاه کنید، آن ها که اهل اختلاف شدند از بین رفتند.

تفرقه بلا است و دوستی ها را از بین می برد و به دشمن، جرات نفوذ می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به قرار گرفتن در هفته جهاد کشاورزی بیان کرد: تاثیر تاسیس جهاد سازندگی در عمران آبادی روستاهای کشور به فرمان امام راحل بر کسی پوشیده نیست و هر چه آبادانی بعد از انقلاب ایجاد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نباید مانع عمل به وظیفه ملی مشارکت در انتخابات شود

مشکلات نباید مانع عمل به وظیفه ملی مشارکت در انتخابات شود