مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-11اقتصادي

وزیر صمت: نمی توانیم در واگذاری معادن پارتی بازی کنیم


کشور با شرکت های نامدار و برتر ساخته می شود و ما 500 شرکت برتر داریم که 100 مورد انتخاب کردیم که 451 هزار میلیارد تومان موافقت نامه سرمایه گذاری داشتند.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مزایده 6000 معدن و بیان اینکه نمی توانیم در واگذاری معادن پارتی بازی کنیم، افزود: اختیارات را گام به گام به استان ها دادیم و تا جایی بتوانیم حتما انجام می دهیم.

علیرضا رزم حسینی امروز 21 خردادماه در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی، شورای معادن و نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان کرمان اظهار کرد: امیدواریم مردم علی رغم مشکلاتی که دارند، چشم اغماض به کارگزاران داشته باشند چراکه هرچه توانستند انجام دادند.

وی در ادامه بیان کرد: وزارت صمت با داشتن 38 درصد جی دی پی و بیش از 40 درصد اشتغال کشور از وزارتخانه های مهم است و در دوران تحریم و کرونا مشکلاتی برای این حوزه به وجود آمد.

رزم حسینی تصریح کرد: در آبان ماه سال 99 با سماجت وزارتخانه برای برگشت اختیارات به متولی تولید و صادرات و واردات کشور، کار با حمایت رییس جمهور اتفاق افتاد و پرونده صادرکنندگان شریف که به دادگاه کشیده شده بودند، به وزارت صمت برگشت و کار شجاعانه ای بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: امروز صادرکننده در همه جای دنیا به عنوان افراد ممتاز تلقی می شود و باید در فرهنگ دین ما مجاهد اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: نمی توانیم در واگذاری معادن پارتی بازی کنیم

وزیر صمت: نمی توانیم در واگذاری معادن پارتی بازی کنیم