مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-11سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات نقشه های دشمنان نظام را خنثی می کند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نقشه های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی می کند.

- ، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به در پیش بودن انتخابات در 28 خرداد اظهار داشت: حضور در این انتخابات و مشارکت حداکثری توسط مردم باعث خنثی شدن دسیسه های دشمن بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

وی با بیان اینکه یکی از راه های شناخت مردم از داوطلبان مناظره های تلویزیونی بود، ابراز داشت: در این مناظره ها افراد شخصیت خود را عرضه کرده و به مردم نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه در این مناظرات متأسفانه برخی اخلاق های سیاسی را رعایت نکردند، تصریح کرد: اگر قرار است معایب و نقص های موجود هم گفته شود باید در ابتدا شایستگی های نظام و کشور ذکر شود.

وی با اشاره به اینکه در این مناظرات هیچ تصویر روشنی از نظام به مردم ارائه نشد، خاطرنشان کرد: مردم ایران نه انتظار نگاه افراطی خوشبینانه و نه نگاه سیاه نمایی بدبینانه دارند بلکه مردم می خواهند که در مناظرات درست نمایی واقع بینانه توسط داوطلبان ارائه شود.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه داوطلبان ریاست جمهوری همه مورد تأیید نظام و عصاره فضائل ملت هستند، بیان داشت: کشور ایران قدرتمند و در هر زمینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات نقشه های دشمنان نظام را خنثی می کند

مشارکت حداکثری در انتخابات نقشه های دشمنان نظام را خنثی می کند