مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-11اقتصادي

داراب تابستان امسال کمبود آب ندارد


فرماندار ویژه داراب از تکمیل فاز 2 و 3 تصفیه خانه آب سد رودبال از 120 لیتر بر ثانیه تا 210 لیتر بر ثانیه خبر داد و گفت: تابستان امسال کمبود آب نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر فرودی در جلسه بررسی مسائل حوزه آب داراب با توجه به بهره برداری از فاز دوم و سوم تصفیه خانه آب سد رودبال گفت: با تکمیل و راه اندازی فاز 2 و 3 این تصفیه خانه، وۻعیت آب رسانی به مردم داراب بهبود و تعدادی از روستاهای این شهرستان نیز از نعمت آب سالم برخوردار خواهند شد.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود که شهر داراب امسال مشکل کمبود آب نداشته باشد.

فرماندار ویژه داراب همچنین از آبرسانی به اولین روستای داراب از سد رودبال نیز خبر داد و گفت: از دیروز روستای نرده شهر با جمعیت 300 خانوار به عنوان اولین روستا از آب شرب سد رودبال بهره مند گردید.

فرودی ابراز امیدواری کرد: با تأمین اعتبار جهت تکمیل اجرای پروژه انتقال، سایر شهرها و روستاهای شهرستان از آب شرب تصفیه شده سد رودبال بهره مند خواهند شد.

نماینده عالی دولت در داراب از اعتبار هزینه شده برای دو فاز دیگر سد رودبال سخن گفت بیان کرد: تاکنون برای احداث و راه اندازی تصفیه خانه آب داراب حدود 50 میلیارد تومان توسط شرکت آب منطقه ای هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داراب تابستان امسال کمبود آب ندارد

داراب تابستان امسال کمبود آب ندارد