مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-11سياسي

تحریم انتخابات شگرد دشمنان برای کاهش مشارکت مردم است


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه شرکت در انتخابات خلاف خواست دشمن و مشارکت حداقلی راهبرد دشمن در انتخابات است، به شگردها و تلاش های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سلطانیه با توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: برخی اعمال خیر انسان را بهشتی، ولی برخی دیگر انسان را مالک بهشت می کند.

امام جمعه سلطانیه به مسائل انتخابات پرداخت و با اشاره به فتوای مراجع معظم تقلید گفت: شرکت در انتخابات واجب عینی و وظیفه اسلامی و الهی است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات خلاف خواست دشمن و مشارکت حداقلی راهبرد دشمن در انتخابات است، به شگردها و تلاش های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: تحریم انتخابات توسط دشمنان خارجی و داخلی یکی از شگردهای آنها برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

امام جمعه سلطانیه القای دروغین مهندسی انتخابات و بی اثر بودن رأی مردم را دومین شگرد دشمنان برای مشارکت حداقلی در انتخابات دانست و افزود: یاد کنند که پاسدار ارزش های اسلامی خواهند بود؟  امام جمعه سلطانیه اضافه کرد: مشکل جوانان، بیکاری و اشتغال و جهیزیه و ازدواج است نه بی حجابی و بی بند و باری و اگر به فرض هم باشد، رییس جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم انتخابات شگرد دشمنان برای کاهش مشارکت مردم است

تحریم انتخابات شگرد دشمنان برای کاهش مشارکت مردم است