مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-11حوادث

توقیف کامیونت پنیر با 5 میلیارد کالای قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: کارآگاهان این پلیس، مطلع شدند، یک دستگاه کامیون یخچالدار از شهرستان جلفا تحت پوشش محموله پنیر قصد دارد، - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه کامیونت یخچال دار پنیر و کشف بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: کارآگاهان این پلیس، مطلع شدند، یک دستگاه کامیون یخچالدار از شهرستان جلفا تحت پوشش محموله پنیر قصد دارد، تعدادی کالای خارجی قاچاق به شهر تهران وارد کند.

وی با اشاره به اینکه در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که متهم از بزرگراه جناح وارد تهران می شود، اظهار کرد: با استقرار اکیپی از کارآگاهان این پلیس در بزرگراه جناح خودروی متهم با بغل نویسی تحت نظارت اداره دامپزشکی استان آذربایجان غربی شناسایی و در یک عملیات پلیسی، متوقف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی افزود: در بازرسی از داخل خودرو، یک هزار و 641 عدد لوازم بهداشتی، یک هزار و 554 عدد نوشیدنی، 339 کیلوگرم شکلات خارجی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف و راننده خودرو به قاچاق بودن کالاها معترف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کامیونت پنیر با 5 میلیارد کالای قاچاق

توقیف کامیونت پنیر با 5 میلیارد کالای قاچاق