مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-11سياسي

صادقی مقدم: انتخابات 28 خرداد از 7 صبح آغاز و تا 12 شب ادامه دارد


عضو حقوقدان شورای نگهبان با اعلام اینکه از ساعت 7 صبح شعبات آماده اخذ رای هستند تا مردم پشت درهای حوزه های انتخاباتی نمانند گفت: رای گیری تا 12 شب ادامه دارد و اگر پس از این ساعت فردی مراجعه کرد از او رای گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد حسن صادقی مقدم  عضو حقوقدان شورای نگهبانامروز در گردهمایی عوامل انتخابات 1400 با بیان اینکه انقلاب آسان به دست نیامده است، گفت: ملت بزرگ ایران هزینه های زیادی برای انقلاب پرداخته است.

این انقلاب برای تداوم نیاز به مقاومت، ایثار، فداکاری و بصیرت دارد که با حضور  در انتخابات جمعه آینده، ورق زرین دیگری را بر این نهضت اسلامی جاویدان سازد.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان افزود: همه عوامل اجرایی انتخابات در نهایت همکاری و همراهی با دوستان در حرکت دیگری را نقش آفرینی کنند.

صادقی مقدم با بیان اینکه سایر دستگاه ها از جمله وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، ثبت احوال و همه مقامات استانی و آموزش و پرورش همکاری مناسبی برای برگزاری انتخابات داشتند، عنوان کرد: البته در شبکه اجرا و نظارت اشکالاتی وجود دارد که برای رفع این اشکالات باید طرح های نو و جدیدی طراحی شود.

وی ادامه داد: اصرار مجلس این بود که شورای نگهبان به کمک بیاید ولی بضاعت شورای نگهبان با امکاناتی که دارد همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقی مقدم: انتخابات 28 خرداد از 7 صبح آغاز و تا 12 شب ادامه دارد

صادقی مقدم: انتخابات 28 خرداد از 7 صبح آغاز و تا 12 شب ادامه دارد