مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-11سياسي

بی طرفی آژانس مخدوش شده است/ از برنامه سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی غافل هستند


نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: می خواهم دوباره تکرار کنم، این یک طنز تلخ تاریخی است که آژانس از برنامه سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی در منطقه ناپایدار خاورمیانه، - غافل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، طی سخنانی در شورای حکام، با اشاره به عدم عضویت رژیم صهیونیستی در ان.

پی.

تی و همچنین سکوت آژانش در برابر اقدامات تروریستی و خرابکاری علیه تاسیسات هسته ای ایران، گفت: عضویت در معاهده عدم اشاعه و اجرای کامل پادمان های آژانس چه مزیتی دارد؟ وی تاکید کرد: آیا سیاست سکوت و نادیده گرفتن برنامه های هسته ای رژیم اسراییل، این پیام منفی را به اعضای معاهده نمی فرستد که عضویت در معاهده برابر است با پذیرش قوی ترین نظارت ها و راستی آزمایی، در حالی که بیرون ماندن از معاهده به معنای رهایی از هرگونه تعهد و انتقاد و حتی دریافت پاداش است؟! نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین تصریح کرد: با توجه به برخی ادعاهای مطرح شده در این نشست، می خواهم دوباره تکرار کنم که این یک طنز تلخ تاریخی است که آژانس از برنامه سلاح هسته ای رژیم اسراییل در منطقه ناپایدار خاورمیانه، غافل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی طرفی آژانس مخدوش شده است/ از برنامه سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی غافل هستند

بی طرفی آژانس مخدوش شده است/ از برنامه سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی غافل هستند