مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-11سياسي

به دولت 8 دقیقه زمان دفاع داده شد


عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری از اختصاص زمان 8 دقیقه ای به دولت برای دفاع از عملکرد خود در برابر سخنان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید احسان قاضی زاده هاشمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، با تایید این خبر گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون، مقرر شد دولت در یک برنامه ضبط شده به مدت 8 دقیقه، به اظهارات نامزدهای انتخابات در جریان نخستین مناظره پاسخ داده و از عملکرد خود دفاع کند.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری زمان پخش برنامه دفاعیه دولت را پیش از آغاز سومین مناظره عنوان کرد و گفت: در صورتی که در مناظره سوم نیز درخواست و شکایتی به کمیسیون ارسال شود، تا پیش از پایان زمان تبلیغات، شکایت ها قابل رسیدگی و پخش است.

وی درباره محورهای این فیلم 8 دقیقه ای اظهار داشت: در جلسات کمیسیون نماینده وزارت کشور حضور داشت و از محورها مطلع است و به حوزه اطلاع رسانی دولت انتقال داده شده است.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری درباره شکایت سید ابراهیم رییسی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی دو نامزد دیگر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دفاع از خود در برابر مطالبی که دیگر نامزده ها در مناظره اول و دوم به آنها گفتند، گفت: کمیسیون به آقای رییسی 5 دقیقه و آقای امیرحسین قاضی زاده هاشمی 2 دقیقه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دولت 8 دقیقه زمان دفاع داده شد

به دولت 8 دقیقه زمان دفاع داده شد