مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-11ورزشي

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در ارومیه اردو زد


تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور با هدف آمادگی برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان در ارومیه اردو زد.

- ، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور به منظور حضور در رقابت های جهانی مجارستان طی روزهای 17 تا 27 خردادماه در شهر ارومیه با حضور کشتی گیران برتر 10 وزن زیر نظر محمد طلایی به عنوان سرمربی، مسعود واحدی به عنوان مربی ارشد، جلال لطیفی، سعید احمدی و علیرضا شیخ ریحانی به عنوان مربی و رضا جباری به عنوان سرپرست در حال برگزاری است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان کشور صبح جمعه گفت: اعضای تیم برای رسیدن به شرایط مطلوب به زمان نیاز دارد با این حال تا قبل از اعزام به مسابقات مجارستان به آمادگی کافی خواهد رسید.

محمد طلایی با بیان اینکه اردوی ارومیه، دومین اردوی آزادکاران نوجوانان کشور است که بعد از لغو اردوی ساوه، پیش از این در ماهان کرمان برگزار شده بود، افزود: تثبیت کار فنی کشتی گیران یکی از اهداف جدی اردوی ارومیه است.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در خصوص نفرات حاضر در اردو نیز گفت: در این اردو، 46 کشتی گیر بعد از رقابت های انتخابی حضور دارند و در کنار آنها کشتی گیران آذربایجان غربی نیز برای ارتقای سطح فنی و آمادگی در حال تمرین هستند ضمن اینکه برای بالا بردن شرایط آنها، کلاس های آموزشی نیز برگزار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در ارومیه اردو زد

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در ارومیه اردو زد