مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-11سياسي

سرمایه گذاری 200 هزار میلیاردی بخش خصوصی در کرمان


با همکاری شرکت های بزرگ استان ما شاهد سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد تومان در کرمان خواهیم بود و هدف آن سرمایه گذاری متوازن در سراسر استان است.

- ، علی زینی وند صبح جمعه در دیدار با حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه کارهای گسترده و بزرگی اخیراً در جنوب استان انجام شده است، افزود: با همکاری شرکت های بزرگ استان شاهد سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد تومان در استان خواهیم بود که این امر خود یک تحول است و هدف آن سرمایه گذاری متوازن در سراسر استان است.

وی افزود: رقابت خوب و سالمی در بحث شوراها در استان وجود دارد همچنین در حوزه انتخابات هیچ نگرانی وجود ندارد که در این زمینه نقش مهمی را نماینده ولی فقیه در استان ایفا می کند.

استاندار کرمان بیان داشت: در چند ماه اخیر به گونه ای فعالیت کردیم که هماهنگی لازم در استان شکل بگیرد تا بحث توازن توسعه را در استان داشته باشیم.

زینی وند عنوان کرد: 3 شرکت بزرگ استان کارهای خوبی را انجام داده اند، در همین زمینه بخش خصوصی آماده کلنگ زنی 1000 کیلووات برق است همچنین در حوزه آب خلیج فارس در این بی پولی دولت، 500 میلیارد تومان آن تأمین شده است و اگر از شرکت های استان کمک بگیریم، بحث بی آبی را برطرف می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 200 هزار میلیاردی بخش خصوصی در کرمان

سرمایه گذاری 200 هزار میلیاردی بخش خصوصی در کرمان