مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-11سياسي

دولت طبق قانون باید مردم را به انتخابات تشویق کند/ رییس جمهور باید تابع ولایت باشد


نمایند مردم اصفهان در ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دولت طبق قانون باید مردم را تشویق کند به انتخابات این که گاهی رییس جمهور می گوید کافی نیست باید کل دستگاه ها پای کار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از نهضت استادی بسیج اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک در نشست تخصصی دولت جوان حزب اللهی تحلیلی بر مناظرات و انتخابات 1400 با نگاه حل المسائل استان اصفهان که به همت بسیج اساتید برگزار شد، با تاکید بر این که ما در انتخاب اصلح باید منتظر یک تحول باشیم، اظهار کرد: در قضیه انتخابات تمام دستگاه ها خیلی ساکت اند، دولت طبق قانون باید مردم را تشویق کند به انتخابات این که گاهی رییس جمهور می گوید کافی نیست باید کل دستگاه ها پای کار بیایند، ما در اصفهان داریم می بینیم شهرداری و دستگاه های دیگر در سکوت اند.

نمایند مردم اصفهان در ادوار از جهات مختلفی قابل بحث و بررسی است، گفت: و رسالت و مسؤولیت آحاد ما را برای دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت و مردم انقلابی و حزب اللهی و برای تشکیل یک دولت جوان حزب اللهی بسیج می کند و باید آماده باشیم برای این حرکت بزرگ.

  وی سپس مهم ترین راهبردهای انتخابات 1400 را در 5 کلید واژه امنیت، سلامت، رقابت، مشارکت بالا، و انتخاب اصلح عنوان کرد و افزود: اگر بررسی کنیم که عوامل کاهش حضور حداکثری چگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت طبق قانون باید مردم را به انتخابات تشویق کند/ رییس جمهور باید تابع ولایت باشد

دولت طبق قانون باید مردم را به انتخابات تشویق کند/ رییس جمهور باید تابع ولایت باشد