مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-11اجتماعي

رقابت هزار و 929 دانش آموز ایلامی برای ورود به مدارس تیزهوشان


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: یک هزار و 929 دانش آموز پایه ششم و سوم متوسطه اول این استان طی 2 روز برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان رقابت کردند.

- حشمت الله وردی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یک هزار و 929 دانش آموز پایه ششم و سوم متوسطه اول این استان طی 2 روز برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان رقابت کردند.

وی افزود: رقابت دانش آموزان برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان امروز همزمان با سراسر کشور در استان ایلام آغاز شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: این آزمون در 25 حوزه امتحانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مناطق مختلف استان برای 2 مقطع تحصیلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان امروز با حضور یک هزار و 250 داوطلب دختر و پسر در 15 حوزه امتحانی استان ایلام برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام تاکید کرد: همچنین آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان امروز با حضور 679 دانش آموز داوطلب در 10 حوزه امتحانی در استان ایلام برگزار شد.

الله وردی یادآور شد: از میان شرکت کنندگان در آزمون ورودی پایه هفتم 100 دانش آموز ( 50 نفر پسر و 50 نفر دختر) به عنوان دانش آموزان پایه هفتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت هزار و 929 دانش آموز ایلامی برای ورود به مدارس تیزهوشان

رقابت هزار و 929 دانش آموز ایلامی برای ورود به مدارس تیزهوشان