مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-11سياسي

رییس دانشگاه یزد: برخی بد اخلاقی ها حرمت دانشگاهیان را خدشه دار کرده است


رییس دانشگاه یزد در دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران که به میزبانی دارالعباده برگزار شد، با انتقاد از برخی بداخلاقی های علمی گفت: حفظ حرمت دانشگاهیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، قاسم برید لقمانی عصر دیروز در دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران با بیان این که شیوع ویروس و آموزش عالی کشور را خدشه دار کرده است.

پایان نامه ها دانشجویی کاربردی تر می شوند رییس دانشگاه یزد گفت: نمونه این بداخلاقی ها در همایش های علمی و ارایه مقالات دیده می شود که قطعا داوران به این امر اهتمام ویژه داشته و با این موضوع به خاطر آینده آموزش عالی کشور برخورد کرده و خواهند کرد.

برید لقمانی در ادامه از تهیه و تدوین پایان نامه ها و رساله هایی که در کتابخانه ها و بایگانی ها خاک می خورند به عنوان دیگر مشکلات جامعه دانشگاهی یاد و تصریح کرد: وزارت علوم اهتمام ویژه ای به نگارش پایان نامه ها و رساله های تقاضا محور در دانشگاه ها دارد که امید است در آینده ای نزدیک درصد قابل قبولی از آنها در جهت رفع معضلات موجود در صنعت کشور باشد.

در ادامه این مراسم سید منصور بیدکی دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران به تشریح فعالیت های دبیرخانه این کنفرانس پرداخت و گفت: از آنجایی که قرار بود دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران به میزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه یزد: برخی بد اخلاقی ها حرمت دانشگاهیان را خدشه دار کرده است

رییس دانشگاه یزد: برخی بد اخلاقی ها حرمت دانشگاهیان را خدشه دار کرده است