مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-10سياسي

دستورالعمل بهداشتی ویژه برگزاری انتخابات در دوران کرونا ابلاغ شد


دستورالعمل بهداشتی ویژه برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی تدوین و به همه شهرستان ها برای آماده سازی شعب اخذ رأی ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران به نقل از و بنرهای آموزشی اقدامات در نظر گرفته شده برای فعالیت های تبلیغی و ترویجی مقابله با کرونا در زمان برگزاری انتخابات است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، درباره اقدامات پیشگیرانه قبل از روز انتخابات نیز گفت: با توجه به شرایط متفاوت امسال و شیوع کرونا، یک سری ممنوعیت ها در دوران فعالیت تبلیغاتی نامزدها در نظر گرفته و ابلاغ شده است؛ برگزاری مراسم استقبال از نامزدها، راه اندازی کارناوال، برگزاری نشست های تبلیغاتی برای تجمع انتخاباتی، سخنرانی، مناظره و هرگونه تجمع در فضای بسته ممنوع است.

حسن نژاد، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست یا جلسات استانی و ضروری در فضای بسته صرفاً طبق طرح محدودیت هوشمند کنترل بیماری کووید 19 قابل انجام است.

یعنی در وضعیت قرمز 15 نفر، در وضعیت نارنجی 20 نفر، در وضعیت زرد 30 نفر و در وضعیت آبی 50 نفر به شرط رعایت فاصله دو متری و در نظر گرفتن هشت متر مربع فضا برای هر نفر است.

ضمن این که استفاده از ماسک در همه جلسات الزامی است و ساعت برگزاری نشست نیز با رعایت پروتکل عنوان شده نباید بیشتر از دو ساعت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل بهداشتی ویژه برگزاری انتخابات در دوران کرونا ابلاغ شد

دستورالعمل بهداشتی ویژه برگزاری انتخابات در دوران کرونا ابلاغ شد