مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 20:052021-06-10سياسي

در سال 1400 مسیر ریل اقتصاد باید تغییر کند


در سال 1400 فرصت استثنایی داریم که بتوانیم ریل اقتصاد کشور را در بسیاری از زمینه ها به کار بیندازیم، در حوزه ی مالیات، بیمه و تامین اجتماعی مشکلاتی وجود دارد که باید به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد برخی از مشکلات قابل اصلاح نیست و نیاز .

- ایسنا/قزوین یک فعال سیاسی گفت: در سال 1400 فرصت استثنایی داریم که بتوانیم ریل اقتصاد کشور را در بسیاری از زمینه ها به کار بیندازیم، در حوزه ی مالیات، بیمه و تامین اجتماعی مشکلاتی وجود دارد که باید به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد برخی از مشکلات قابل اصلاح نیست و نیاز است که مسیر ریل اقتصاد تغییر پیدا کند و امروز بهترین فرصت برای تغییر است.

رستم قاسمی در همایش هواه خواه مردم که پنجشنبه شب 20 خرداد در مسجد امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد، تصریح کرد: تا انتخابات 1400 فاصله زیادی نداریم باید ببینیم که چه باید کرد و چرا به اینجا رسیدیم، ما در کشور اسلامی خودمان در حوزه های مختلف ثروت های فراوانی داریم بنابراین نباید شرایط مردم ایران در حوزه اقتصادی سخت باشد.

وی افزود: علاوه بر موضوعات اقتصادی، در مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیز مشکلاتی وجود دارد، اما اقتصاد مسئله جدی است که بقیه مسائل را تحت شعاع قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 1400 مسیر ریل اقتصاد باید تغییر کند

در سال 1400 مسیر ریل اقتصاد باید تغییر کند