مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 18:552021-06-10ورزشي

در دوره پنجم مدیریت شهری تهران دیگر خبری از املاک نجومی و باغ کُشی نبود


نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در شورای شهر پنجم سخنی از املاک نجومی و ماجراهایی از این دست شنیده نشد.

- نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در شورای شهر پنجم سخنی از املاک نجومی و ماجراهایی از این دست شنیده نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام فخاری در همایش انتخاباتی اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر ششم که پنجشنبه شب با حضور علیرضا محجوب، محسن هاشمی و تعدادی از اعضای فعلی و نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران در باشگاه ورزشی دارایی در تهرانپارس برگزار شد، گفت: از تهران بگوییم و تهران محور بحث ما است.

تهران تنها یک شهر نیست، تهران تنها پایتخت نیست، تهران یک کشور است و همان تنوع و تکثر و فشردگی هایی که یک ملت و یک کشور دارند، تهران دارد.

همکارانم از شهری سخن گفتند که پیچیدگی ها، دشواری ها و مسائل زیادی داشته است.

رویکرد و شعار ما انسان محوری بود.

وی با بیان اینکه ما در این چهارسال تلاش کردیم امانت دار املاک و اموال و دارایی های مردم باشیم، افزود: در این راه نه تنها امانت داری کردیم بلکه بیش از 3000 ملک شهرداری را که متعلق به مردم بود، صورت برداری و تعیین تکلیف کردیم.

شورای پنجم که امروز شش نفر از آن شورا کاندیدای دوره ششم انتخابات هستند هزاران میلیارد از مطالبات شهرداری تهران و هزاران می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دوره پنجم مدیریت شهری تهران دیگر خبری از املاک نجومی و باغ کُشی نبود

در دوره پنجم مدیریت شهری تهران دیگر خبری از املاک نجومی و باغ کُشی نبود