مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-10فرهنگي

فعالیت 45 هزار هنرمند در 30 هزار کارگاه صنایع دستی در همدان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از فعالیت 45 هزار هنرمند در 30 هزار کارگاه صنایع دستی خبر داد و گفت: بیش از 270 نمایشگاه صنایع دستی برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی مالمیر امشب در مراسم پاسداشت روز صنایع دستی در باغ نظری خطاب به هنرمندان این رشته با بیان اینکه همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به شما هنرمندان افتخار می کند اظهار کرد: هنرهای صنایع دستی در کنار بهره مندی از ارزش های هنری، اساتید بنامی دارد که باید قدردان آنها بود.

وی گفت: 45 هزار هنرمند با 30 هزار کارگاه صنایع دستی در استان همدان وجود دارد که جایگاه ارزشمندی در اشتغالزایی دارند و از محوری ترین سیاست های دولت برای رشد و تقویت به شمار می رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان بیان کرد: سیاست گذاران، مدیران و مدیران ارشد باید بیشتر به اهمیت صنایع دستی پی ببرند زیرا این موضوع بسیار اثربخش بوده و با کمترین حمایت بیشترین اثربخشی را دارد بنابراین باید از این ظرفیت درامد اقتصادی ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید ایجاد فرصت های شغلی را از دریچه هنر مد نظر داشته باشیم تصریح کرد: با حضور، همت و فعالیت هنرمندان در استان شاهد حرکت های خوبی در حوزه صنایع دستی هستیم و اگرچه ظرفیت این حوزه بالاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 45 هزار هنرمند در 30 هزار کارگاه صنایع دستی در همدان

فعالیت 45 هزار هنرمند در 30 هزار کارگاه صنایع دستی در همدان