مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-10سياسي

ضرورت انتخاب اصلح برای بهبود معیشت مردم/محبوبیت دولت روحانی زیر 7 درصد


نفع و خیر انتخابی شایسته و اصلح در وهله اول برای مردم خواهد بود چرا که گام دولت در راستای بهبود معیشت زندگی مردم برای این قشر محسوس تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر نیکزاد عصر پنجشنبه در همایش حامیان آیت الله رییسی در اردبیل اظهار کرد: انتخابات یعنی اینکه خود مردم برای امورات کشور تصمیم بگیرند و با یک انتخاب اصلح سرنوشت مطلوبی را برای خود و کشور رقم می زنند.

وی افزود: برگزاری انتخابات متعدد در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی نظام مردم سالاری را در ایران نشان می دهد و اهمیت و جایگاه بالای مردم در ایران اسلامی با انتخابات نمایان می شود.

استاندار اسبق اردبیل تصریح کرد: مردم بدانند اگر انتخاب خوب داشته باشند نتیجه خوب نیز حاصل خواهد شد و در وهله اول خیر آن را خود مردم خواهند دید، اما انتخاب غیر اصلح به خود مردم ضربه می زند و سبب بروز مشکلات فراوان در کشور می شود.

نیکزاد یادآور شد: عملکرد نامطلوب دولت روحانی سبب شده تا محبوبیت این دولت به زیر 7 درصد برصد که عوامل متعددی در این موضوع دخیل است.

وی ادامه داد: گرانی به یکباره بنزین، فجایع ایجاد شده در حوزه بورس، مشکلات معیشتی و اقتصادی، تورم و گرانی از جمله عوامل مهم کاهش رغبت مردم نسبت به دولت روحانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتخاب اصلح برای بهبود معیشت مردم/محبوبیت دولت روحانی زیر 7 درصد

ضرورت انتخاب اصلح برای بهبود معیشت مردم/محبوبیت دولت روحانی زیر 7 درصد