مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-10اقتصادي

افزایش اشتغال اولویت نخست در کهگیلویه و بویراحمد است


محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در کهگیلویه و بویراحمد محروم اما ثروتمند، بیکاری، جوانان را اذیت می کند و افزایش اشتغال اولویت ما در این استان است.

- ، رضایی در گفت و گوی تلویزیونی با مردم کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید زمینه ایجاد سردخانه، بسته بندی و فرآوری محصولات در این استان فراهم شود، گفت: 30 درصد اشتغال کهگیلویه و بویراحمد دربخش کشاورزی است اما کشاورزی آن سنتی و فاقد صنایع تبدیلی است و دسترنج کشاورزان نیز توسط دلالان ضایع می شود.

باید زیرساختها در این استان فراهم شده و تقویت شود.

وی اظهار داشت: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این استان در تولید مرغ و آبزیان حرف برای گفتن دارد، اظهار داشت: رضایی افزود: با اشاره به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در بخشهای مختلف افزود: نخستین برنامه دولت بنده در کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی به کشاورزی این استان است.

وی تصریح کرد: تقویت زیرساختهای گردشگری، حمایت از پرورش و فرآوری گیاهان دارویی، ایجاد زیرساخت های آموزشی و اتمام پروژه جاده ملی پاتاوه-دهدشت از دیگر نیازهای استان کهگیلویه و بویراحمد است و دولتِ اقدام و تحول، برای بهبود این زیرساختها برنامه ریزی مدونی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اشتغال اولویت نخست در کهگیلویه و بویراحمد است

افزایش اشتغال اولویت نخست در کهگیلویه و بویراحمد است