مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 16:102021-06-10سياسي

جلیلی به دنبال ارتقای فرهنگ سیاسی در کشور است


رابط استانی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان گفت: دکتر سعید جلیلی بیش از همه نامزادهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به دنبال ارتقای فرهنگ سیاسی در کشور است.

- ، حجت الاسلام علیرضا عیسی خانی عصر پنج شنبه در نشست خبری که در ستاد استانی سعید جلیلی در زنجان برگزار شد، با ذبیان اینکه دکتر جلیلی با ررصد دقیق ظرفیت ها و همچنین چالش های موجود در استانها، برنامه عملیاتی برای توسعه همه نقاط کشور تدوین کرده است، گفت: جلیلی در طول هشت سال گذشته در 36 کارگروه تخصصی در زمینه های مختلف فعالیت داشته و هم به صورت آکادمیک و هم به صورت میدانی در این عرصه ها ورود پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به مطالعاتی که این کاندیدا در طول هشت سال انجام داده، طرح هایی را نیز ارائه کرده که همه این برنامه ها برای انتخابات امسال سطح بندی و احصا شده است.

عیسی خانی با بیان اینکه نوع نگاه جلیلی، ارتقای فرهنگ سیاسی کشور بوده و به همین دلیل، مباحث فکری را دنبال می کند، ادامه داد: دکتر سعید جلیلی بیش از همه نامزادهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به دنبال ارتقای فرهنگ سیاسی در کشور است.

رابط استانی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان با بیان اینکه جلیلی به عنوان یکی از هفت کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیش از همه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی به دنبال ارتقای فرهنگ سیاسی در کشور است

جلیلی به دنبال ارتقای فرهنگ سیاسی در کشور است