مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-10سياسي

جلیلی هیچ برنامه ای برای کناره گیری از انتخابات ندارد


رابط استانی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان تاکید کرد: این کاندیدا تا به امروز هیچ برنامه ای برای کناره گیری و یا پوششی عمل کردن ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام علیرضا عیسی خانی عصر امروز (20 خردادماه) در نشست خبری که در ستاد استانی سعید جلیلی در زنجان برگزار شد، با بیان اینکه جلیلی به عنوان یکی از هفت کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیش از همه به دنبال ارتقای فرهنگ سیاسی در کشور است، گفت: همین موضوع و نگرش باعث شده است تا سخنرانی ها و گفتمان این کاندیدا با سایر کاندیدا ها از نظر عموم مردم، کمی متفاوت باشد.

وی با یادآوری اینکه جلیلی در طول هشت سال گذشته در 36 کارگروه تخصصی در زمینه های مختلف فعالیت داشته و هم به صورت آکادمیک و هم به صورت میدانی در این عرصه ها ورود پیدا کرده است، افزود: با توجه به مطالعاتی که این کاندیدا در طول هشت سال انجام داده، طرح هایی را نیز ارائه کرده که همه این برنامه ها برای انتخابات امسال سطح بندی و احصا شده است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه یکی از برنامه های ستاد انتخاباتی جلیلی در استان زنجان، برنامه ریزی برای حضور حداکثری رأی اولی ها و دهک هایی از جامعه است که احتمال می رود مشارکت کمتری در انتخابات داشته باشند، تصریح کرد: بر همین اساس، روز 24 خردادماه امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی هیچ برنامه ای برای کناره گیری از انتخابات ندارد

جلیلی هیچ برنامه ای برای کناره گیری از انتخابات ندارد