مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-10سياسي

کلاهبرداری به بهانه حمایت از کاندیداها/ فریب «اد کن، پول بگیر» را نخورید


رییس پلیس فتا استان اردبیل ضمن هشدار به کاربران در خصوص نصب اپلیکیشن های مربوط به تبلیغات کاندیداها در انتخابات، گفت: اهداء جایزه نقدی در قبال افزایش کاربران در گروه ها و کانال های منتسب به کاندیداها یکی از ترفندهای کلاهبرداران سایبری برای سرقت وجه از حساب کاربران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی قهرمان طالع عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در جامعه و انتخابات پیش رو، تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی نسبت به سال های قبل، شدت بسیار زیادی پیدا کرده است که همین موضوع دلیلی بر سوء استفاده شیادان سایبری برای کلاهبرداری با ترفندهای مختلف از حامیان کاندیداها شده است.

وی افزود: در یکی از جدیدترین شیوه ها کلاهبرداران سایبری با تشکیل کانال ها، گروه ها و صفحات به اسم کاندیداها در بستر اینترنت، برای بالا بردن تعداد اعضاء و دنبال کننده های آن، وعده پرداخت جایزه نقدی بر مبنای افزودن افراد به این صفحات داده و از آنان کلاهبرداری می کنند.

   رییس پلیس فتا استان اردبیل تشریح کرد: در این روش کاربران پس از اضافه کردن اعضاء با ادمین های شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کرده و جایزه خود را درخواست می کنند که این شیادان سایبری با ارسال یک اپلیکیشن اعلام می کنند که برای دریافت جایزه ابتدا باید برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری به بهانه حمایت از کاندیداها/ فریب «اد کن، پول بگیر» را نخورید

کلاهبرداری به بهانه حمایت از کاندیداها/ فریب «اد کن، پول بگیر» را نخورید