مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-10سياسي

ستاد محسن رضایی در فارس افتتاح شد


طی مراسمی با حضور تعدادی از حامیان محسن رضایی، مدیران و فعالان حزبی و انتخاباتی، مردم مؤمن و ولایتمدار شهر شیراز و تعدادی از سرداران سابق سپاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس شورای راهبردی ستادهای جنگ و در اوج حملات بمب افڪن های دشمن و عملیات های جنگی از جنوب تا غرب، وی پیش بینی اقتصاد بیمار و فلج امروز را ڪرده بود.

  او با بیان اینکه نخبگی، پختگی، درایت و ضریب هوشی رضایی ستودنی است، گفت: دانشمندی که 8 سال با هوش و استعداد بالا و مدیریتی بیاد ماندنی درجنگ هشت ساله، دنیای متخاصم را مقهور و عقیم نمود و با پایان یافتن جنگ خستگی ناپذیر بلافاصله طراح حوزه نظامی و موشڪی ایران شد و اکنون در اثر آن درایت و تدبیر ما در حوزه موشکی و نظامی یکی از چند کشور مقتدر دنیا هستیم.

نعمت اللهی اظهار داشت: دکتر وی بی شک به عنوان یک دانشمند اقتصادی و نظامی بزرگ است که می تواند در قوه مجریه خوش بدرخشد و رڪود و تحریم ها را ڪنار بزند و ایران را در تراز ڪشورهای مطرح جهان قرار دهد.

وی به بخشی از سخنان رضایی در مناظرات اشاره کرد و گفت: براساس نظر وی کشور ما در آینده نزدیک با چالش ها و ابر چالش هایی روبرو خواهد شد که اگر رییس جمهوری دانا و مقتدر سکان امور اجرایی کشور را در دست نداشته باشد شرایطی بسیار ناگوار و بحرانی را پیش رو خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد محسن رضایی در فارس افتتاح شد

ستاد محسن رضایی در فارس افتتاح شد