مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-10سياسي

زاکانی: باید علیه زشتی ها، کاهلی ها و بی ارادگی ها قیام کنیم


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: صنایع مختلف و امکانات متعدد، در کشور شرایط را به سمتی برده که اگر ما دقت کنیم می توانیم تحول بزرگی را در کشور رقم بزنیم؛ در این میان کانون تحول کشور تولید و جهش تولید است و محل این تحول، شهرستان ها هستند که با انتقال قدرت و تمرکززدایی، امکانی برای آن ها فراهم می شود که میدان دار این تغییر و تحول باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علیرضا زاکانی در برنامه ایرانی سرای من ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای استان قزوین، اظهار کرد: ما امروز به خوبی های ایران افتخار می کنیم و ناظر بر مشکلات، تلاش می کنیم تحولی عظیم رقم بزنیم در واقع امروز ما باید دست به دست هم بدهیم و یک کشور الگو بسازیم.

وی بیان کرد: امروز پس از 42 سال باید بکوشیم تجربه خودمان را برای شکوفایی کشور به کار ببریم و بزرگ ترین رسالت و مسئولیت یک فرد انقلابی، تحقق شعارهای انقلاب اسلامی، در آزادی، استقلال، عدالت، معنویت و پیشرفت ایران اسلامی و تلاش برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما امروز درگیر مافیاهای مختلف هستیم، خاطرنشان کرد: دنیا پرستان قدرت گرا، قدرت گرایان بی مغز، قدرت پرستان بی فکر و عالمان بی عمل و سه ضلعی قدرت، ثروت و خودباختگی در مقابل بیگانگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: باید علیه زشتی ها، کاهلی ها و بی ارادگی ها قیام کنیم

زاکانی: باید علیه زشتی ها، کاهلی ها و بی ارادگی ها قیام کنیم