مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-10حوادث

دستگیری 6 نفر از عوامل نزاع و درگیری در رودبار


فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری 6 نفر از عوامل نزاع و درگیری در کمتر از 5 دقیقه با حضور به موقع پلیس در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ عیسی روشن قلب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیاری از نزاع ها و درگیری ها حاصل ناآگاهی و فقر فرهنگی افرادی است که هیچ گونه اطلاعی از حقوق اجتماعی دیگران در جامعه نداشته و قصد دارند براساس خواست خود به منافع مورد نظر برسند، اظهار کرد: پلیس با هرگونه ایجاد ناامنی با شدت و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در شهر رودبار بلافاصله ماموران کلانتری 11 رودبار جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار ادامه داد: به علت اختلافات قبلی تعدادی از جوانان با یکدیگر درگیر و منجر به اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای اهل محل شده بود که با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس در کمتر از 5 دقیقه عوامل درگیری دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه 6 نفر از عوامل درگیری دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه نزاع و درگیری مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 نفر از عوامل نزاع و درگیری در رودبار

دستگیری 6 نفر از عوامل نزاع و درگیری در رودبار