مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-10اجتماعي

اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی (رسوبی) در هرمزگان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای رسوبی توقیفی در پارکینگ ها و توقفگاههای استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید صالح پور اظهار کرد: پلیس راهور ناجا بیشترین ارتباط با مردم دارد به گونه ای که سالانه 32 میلیون خدمت را به مردم عزیز ایران اسلامی ارائه می دهد، از این رو بنا به تدابیر فرمانده ناجا و در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارائه خدمات، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

   وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر اقدامات و خدمات گسترده ای به مردم ارائه شده است، افزود : طرح تقسیط جریمه های رانندگی ( برای اولین بار در کشور) نوبت دهی اینترنتی، طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور ، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضایی، ترخیص موتور سیکلت های رسوبی ( تحویل 280 هزار دستگاه به مالکان) و .

.

از جمله این اقدامات است.

     این مسئول انتظامی استان اظهار داشت: 60 درصد این خودروها به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده و 40 درصد نیز مربوط به حوزه انتظامی بوده و دارای دستور قضایی هستند که این گونه خودرو ها برای ترخیص نیازمند دستور قضایی می باشند.

    سرهنگ صالح پور در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد خودروهای توقیفی موجود 2 هزارو 170 دستگاه خودرو است که در پارکینگ های استان قرار دارند که متوسط زمان توق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی (رسوبی) در هرمزگان

اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی (رسوبی) در هرمزگان