مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-10حوادث

نجات زن باردار عشایری از کوه های گرین نهاوند در استان همدان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از نجات زن باردار عشایری توسط تیم کوهستان و واکنش سریع شهرستان نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از نجات زن باردار عشایری توسط تیم کوهستان و واکنش سریع شهرستان نهاوند خبر داد.

حمید عرفی یگانه با اشاره به وضعیت اضطراری ایجادشده برای زن باردار عشایری، خاطرنشان کرد در ساعت19:30 شب گذشته طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان گزارشی مبنی بر وضعیت اضطراری یک زن باردار عشایر در کوههای گرین ارائه شد.

وی افزود با اعلام این خبر و انجام هماهنگی های لازم با مدیرعامل محترم، مسئول امداد و نجات شهرستان نهاوند به همراه یک تیم پنج نفره متشکل از نیروهای امدادکوهستان و واکنش سریع به منطقه کوهستانی گرین در شهرستان نهاوند اعزام شدند.

عرفی یگانه افزود بعد از طی مسیر پرفراز و نشیب در ارتفاع 1800 متری کوه گرین نیروها توانستند به محل موردنظر رسیده و وضعیت زن باردار عشایر را مورد ارزیابی قرار دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با ذکر این مطلب که در ارزیابی اولیه مشخص شد فرد مورد نظر زن 28 ساله بارداری است که به علت دوری از شهر و قرار گرفتن در مسیر صعب العبور نیاز به کمک دارد که نجاتگران بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توانستند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات زن باردار عشایری از کوه های گرین نهاوند در استان همدان

نجات زن باردار عشایری از کوه های گرین نهاوند در استان همدان