مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-10سياسي

استقبال نخبگان ازفرآیند انتخاب افراد برای لیست پیشنهادی شورای شهر


مسئول کمیته استانی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم با بیان اینکه لیست پیشنهادی این مجمع بر اساس منطق و صلاحیت تهیه شده است، گفت: این لیست مورد استقبال نخبگان قرار گرفت.

- علی اکبر ابراهیمی نژاد عصر پنجشنبه در نشست خبری مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم که در خبرگزاری مهر این استان برگزار شد، گفت: این مطالعه فرآیند ثبت نام خود را با دعوت از جوانان قم آغاز کرد از همه جوانانی که در حوزه مدیریت شهری تخصص دارند خواست در این فرآیند حضور پیدا کنند.

مسئول کمیته استانی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم گفت: با دعوت حضوری و مجازی از از همه 380 نفر که تأیید صلاحیت شده بودند، خواستیم که رزومه خود را ارسال کنند؛ سرانجام 100 رزومه به این مجمع ارسال شد و پس از آن با 64 نفر به صورت تخصصی مصاحبه صورت گرفت.

وی افزود: در چینش کمیته مصاحبه، تخصص ملاک اصلی بود و 8 نفر عضو تیم مصاحبه بودند که اعضای هیئت علمی دانشگاه، افراد فعال در مدیریت شهری و فعالین سیاسی، دانشگاهی و فرهنگی در این تیم مصاحبه حضور داشتند.

ابراهیمی نژاد گفت: ملاک مصاحبه، شاخص هایی بود که از فرمایشات امام و رهبری استخراج شده بود و این شاخص ها 10 ملاک اصلی بودند و بر اساس این ملاک ها به مصاحبه شوندگان امتیاز داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال نخبگان ازفرآیند انتخاب افراد برای لیست پیشنهادی شورای شهر

استقبال نخبگان ازفرآیند انتخاب افراد برای لیست پیشنهادی شورای شهر