مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-10سياسي

نقش موکب داران در حمایت از آسیب دیدگان تبیین شود


با توجه به هجمه هایی که برای حاشیه سازی موکب و موکب داری وجود دارد انتظار می رود تمامی اقدامات انجام شده از جمله کمک های مومنانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمید افضلی، مسؤول اربعین ستاد مرکزی، ظهر امروز در آیین گردهمایی مواکب اربعین استان البرز، با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار گرفته ایم و طبق فرامین مقام معظم رهبری دعوت به شرکت در انتخابات باید در دستورکار قرار بگیرد، گفت: تعیین و تکلیف چهارسال امورات کشور طی این انتخابات صورت خواهد گرفت که امیدواریم با انتخاب کاندیدای اصلح این دوره سیاسی را پشت سر بگذاریم.

مسؤول اربعین ستاد مرکزی کشور در ادامه با اشاره به اینکه عتبات عالیات ساختاری است که با تدبیر سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار دل ها شکل گرفت، افزود: کمتر کسی باور می کرد این ساختار کمتر از 10 سال به این جایگاه بدون مثال در کشور دست پیدا کند.

افضلی در ادامه بیان کرد: امروز جایگاه موکب داری در نظام به تثبیت رسیده است و همه به این ظرفیت ایمان دارند که باید قدردان این ظرفیت و جایگاه باشیم.

وی با بیان اینکه تمام سرمایه کا اعتماد مردم است، اظهار کرد: با تلاش برای جلب اعتماد بیشتر می توان قدردان جایگاه خود بود؛ در این جایگاه اشتباه جایز نیست و در بسیاری شرایط نمی توان گفت که اشتباهی قابل جبران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موکب داران در حمایت از آسیب دیدگان تبیین شود

نقش موکب داران در حمایت از آسیب دیدگان تبیین شود