مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-10اقتصادي

بررسی اجرای 5 طرح دانش بنیان حوزه آب، برق و کشاورزی در گلستان


با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان، رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، - ایسنا/گلستان با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان، رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، 5 طرح دانش بنیان در حوزه صنعت آب، برق و کشاورزی در شرکت آب منطقه ای استان بررسی و مقرر شد چند طرح به صورت پایلوت با حمایت ساتکاپ و سازمان برنامه و شرکت های دانش بنیان در گلستان اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاپ در این جلسه گفت: شرکت مادر تخصصی ساتکاپ مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق را به عهده دارد و از گذشته تاکنون پشتیبانی صنعت آب و برق را در کشور انجام می دهد.

محمدولی علاءالدینی افزود: علاوه بر حدود 190 شرکت دولتی که تحت پوشش و سهام داری شرکت مادر تخصصی ساتکاب قرار دارند، 100 شرکت بخش خصوصی نیز با ما همکاری می کنند و در مأموریت جدید ساتکاپ، پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و استفاده از این دانش در صنعت آب و برق را نیز بر عهده دارد.

وی بیان کرد: از بین این شرکت ها، حدود 5 شرکت که مورد نیاز صنعت آب و برق بود انتخاب شد و گلستان به دلیل اینکه تفکر توسعه ای و تخصص در مدیریت شرکت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اجرای 5 طرح دانش بنیان حوزه آب، برق و کشاورزی در گلستان

بررسی اجرای 5 طرح دانش بنیان حوزه آب، برق و کشاورزی در گلستان