مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-10سياسي

لزوم حل معضل مدارس دو شیفته در سمنان/تعدد مدراس متروکه در استان


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خواستار حل معضل مدارس دو شیفته در سه شهرستان سمنان، سرخه و مهدیشهر شد.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خواستار حل معضل مدارس دو شیفته در سه شهرستان سمنان، سرخه و مهدیشهر شد.

عباس گلرو در شورای اداری استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد به اهمیت فرهنگ و نقش آن در اصلاح دیگر بخش ها پرداخت و اظهار کرد: اگر می خواهیم جامعه ما در حوزه های مختلف اقتصاد، تعامل اجتماعی، رانندگی، احترام به همدیگر و در سطح کلان و کلی اصلاح شود، نظام فرهنگی و فرهنگ ما باید اصلاح شود.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم کشور ما چه از بعد اقتصادی و چه از بعد اجتماعی و.

اصلاح شود باید نظام فرهنگی ما اصلاح شود و اگر در پی این هستیم که نظام فرهنگی ما اصلاح شود باید نظام آموزش و پرورش اصلاح شود و اگر می خواهیم نظام آموزش و پرورش در کشور حل شود باید در حکمرانان ما این درک به وجود بیاید که اساس توسعه چیزی جز نیروی انسانی نیست.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تحقق این مهم نظام آموزش و پرورش نیز باید اصلاح شود و برای تقویت این نظام، باید درک و قناعتی بوجود آید که بدانند اساس توسعه در هر جامعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل معضل مدارس دو شیفته در سمنان/تعدد مدراس متروکه در استان

لزوم حل معضل مدارس دو شیفته در سمنان/تعدد مدراس متروکه در استان