مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-10ورزشي

درفشی فر به جز پرسپولیس، 10 مدعی دارد/ مدیریت سرخابی ها را به پیشکسوتان بدهیم


رییس فراکسیون ورزش مجلس در حاشیه برگزاری رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان در کیش گفت: دولت 8 سال است که درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شعار می دهد، - رییس فراکسیون ورزش مجلس در حاشیه برگزاری رقابت های فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان در کیش گفت: دولت 8 سال است که درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شعار می دهد، این چیزی نیست که امکانپذیر باشد مگر این که افراد دلسوز در راس ورزش کشور قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش مجلس درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین و امکان صعود آن به مرحله بعد اظهار کرد: در فوتبال کشور آن قدر استعداد داریم که نگران بازی های این مدلی نیستیم، ورزشکاران ما انتظار دارند که در مجلس از حقشان دفاع کنیم، من یقین دارم که تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عراق نیز سربلند بیرون خواهد آمد، همان طور که برابر بحرین توانست دل 85 میلیون نفر ملت ایران را شاد کند.

تلاش فوتبالیست های ما این است که پاسخ محبت و حمایت ملت را با پیروزی برابر تیم عراق بدهند و این خوشحالی را دو چندان کنند.

من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و معتقدم هر نتیجه ای که برابر عراق رقم بخورد از ارزش های تیم ملی کم نخواهد شد زیرا ما بهترین تیم ملی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درفشی فر به جز پرسپولیس، 10 مدعی دارد/ مدیریت سرخابی ها را به پیشکسوتان بدهیم

درفشی فر به جز پرسپولیس، 10 مدعی دارد/ مدیریت سرخابی ها را به پیشکسوتان بدهیم