مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-10سياسي

حمایت 50 هزار نفر از کادر پرستاری مدافع سلامت از آیت الله رییسی


50 هزار نفر از کادر پرستاری مدافع سلامت، از ریاست جمهوری حضرت آیت الله رییسی با شعار «سید مظلومان؛ حامی پرستاران» حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، 50 هزار نفر از به ویژه در پیک های چندگانه، افرایش مجدد هزینه های سلامت از جیب مردم، تفکر طبقاتی در بین اعضای نظام سلامت و.

باعث شد تا مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه در این اواخر، ناکارآمدی دولتمردان را بیشتر از پیش با تمام وجود لمس و احساس کنند.

خود دست به کار شوند و دنبال کسی باشند که آن ها را از این وضع بن بست گونه نجات دهد.

 اما در این میان و هم زمان با فرصت انتخابات پیش رو، حضور آیت الله دکتر رییسی بر اساس درخواست های زیاد مردم و اقشار مختلف در عرصه انتخابات، با عنایت به شخصیت، سوابق، عملکرد و کارنامه درخشان ایشان در عرصه های مدیریتی مختلف، به ویژه نگاه عادلانه ایشان، فضای امید به ایجاد تحول اساسی و واقعی در نظام مدیریتی کشور را بیش ازپیش در ذهن آحاد مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه احیا نمود و امید آن است که آحاد مردم عزیز با تمام توان خود جهت حمایت از ایشان و به دست گرفتن سرنوشت خود در 8 سال آتی، بیش از این به پا خیزند.

بنابراین با درخواست ده ها هزار نفره کادر پرستاری فعال در نظام سلامت کشور و با اتکا به تجربه و دانش ده ها هزار کادر پرستاری مدافع سلامت، هزاران نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 50 هزار نفر از کادر پرستاری مدافع سلامت از آیت الله رییسی

حمایت 50 هزار نفر از کادر پرستاری مدافع سلامت از آیت الله رییسی