مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-10سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات لازمه موفقیت در جبهه های اقتصادی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نقش آفرینی و موفقیت در جبهه های اقتصادی و فرهنگی لازمه آن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی عصر امروز در نشست با جمعی از پیشکسوتان، رزمندگان دفاع مقدس و فعالان عرصه فرهنگ جهاد و شهادت در شهرستان تفرش اظهار کرد: شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه مهم اجتماعی و ملی است بلکه یک تکلیف و وظیفه شرعی محسوب می شود چراکه مردم حق دارند در تعیین سرنوشت خود تصمیم گیری کنند.

وی افزود: حضور در انتخابات و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه یک جهاد فی سبیل الله است مصداق بارز تواصی به حق است چراکه شرکت کنندگان و دعوت کنندگان به انتخابات در یک اقدام خیر گام بر می دارند که سال ها نتیجه آن اقدام ماندگار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: لازم است همه علاقمندان به پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند و همه ظرفیت های موجود را پای کار بیاورند.

کریمی ادامه داد: امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی برای محکم کردن قلوب ملت نسبت به آینده درخشان ایران اسلامی مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است و لذا همه باید با گفتار و عملکرد قابل قبول خود در این میدان مجاهدت و نقش آفرینی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات لازمه موفقیت در جبهه های اقتصادی

مشارکت حداکثری در انتخابات لازمه موفقیت در جبهه های اقتصادی