مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-10سياسي

حمایت بسیج از خانواده های معتادان تا بازگشت افراد به چرخه زندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ صبح امروز سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین به همراه دکتر ابراهیم نجفی معاون اجتماعی بسیج از اردوگاه درمان، - سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین از اردوگاه درمان کار و صیانت از معتادین متجاهر شهید زیادیان در تهران بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ صبح امروز سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین به همراه دکتر ابراهیم نجفی معاون اجتماعی بسیج از اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین متجاهر شهید زیادیان در تهران بازدید کرد.

این اردوگاه با ظرفیت 500 نفر علاوه بر ترک معتادین، با آموزش های لازم برای داشتن شغل مناسب و مشاوره های روان شناسی توسط پزشکان مجرب، زمینه را برای حضور افراد معتاد در جامعه فراهم می کند.

سردار سلیمانی ضمن تشکر از سپاه تهران بزرگ برای این اقدام ارزنده گفت: سازمان بسیج مستضعفین در 8 استان اقدام به ایجاد مراکز درمان، کار و صیانت از معتادین متجاهر با ظرفیت 2 هزار نفر نموده است که ان شاءالله تا پایان سال این ظرفیت چند برابر می شود.

وی با اشاره به حفظ کرامت افراد در اردوگاه های بسیج افزود: به زودی ظرفیت مرکز درمانی شهید زیادیان به 5 هزار نفر خواهد رسید و با اجرای طرح توسعه، سایر استان ها نیز اقدام به اجرای این طرح ارزنده خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بسیج از خانواده های معتادان تا بازگشت افراد به چرخه زندگی

حمایت بسیج از خانواده های معتادان تا بازگشت افراد به چرخه زندگی