مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-10پزشكي

نقش موثر خیران سلامت در گسترش زیرساخت های بهداشتی و درمانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: خیران سلامت نقش موثری در گسترش زیر ساخت های بهداشتی و درمانی به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم دارند.

- ، دکتر سید محمد حسین بحرینی در نشست با مسئولان بنیاد علوی و مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار که به منظور بهبود و ارتقا زیر ساخت های بهداشتی و درمانی این شهرستان برگزار شد خاطرنشان کرد: امید است با تقویت همدلی مردم در بخش سلامت، شاهد رشد کمک های انسان دوستانه در همه زمینه ها به خصوص در زمینه تجهیزات بهداشتی و درمانی به ویژه در شهرستان محروم رشتخوار باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار در این نشست به اهمیت نظام سلامت و پیچیدگی ها و اهداف و برنامه های آن اشاره کرد و آگاهی بخشی به مردم برای احصاء نیازهای سلامت شهرستان رشتخوار را یک مسئله مهم و با اهمیت برشمرد.

وی ضمن تقدیر از کمک و مساعدت بنیاد علوی برای رفع مشکلات، چالشها و نیازهای حوزه بهداشت و درمان رشتخوار؛ مشارکت و تلاش دوجانبه برای خدمت به مردم بین دانشگاه و بنیاد علوی را مطلوب ارزیابی نمود.

در ادامه نماینده بنیاد علوی به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار از پروژه های حوزه سلامت شهرستان رشتخوار بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر خیران سلامت در گسترش زیرساخت های بهداشتی و درمانی

نقش موثر خیران سلامت در گسترش زیرساخت های بهداشتی و درمانی