مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-10اقتصادي

عملیات اجرایی احداث پست ضیابر آغاز شد


با هدف تامین برق مطمئن و پایدار بخش ضیابر و نواحی اطراف آن، پست 63.

20 کیلوولت ضیابر احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در آیین افتتاح بخشداری های طاهر گوراب و ضیابر شهرستان صومعه سرا اظهار کرد: مسؤولان باید علاوه بر مدیریت وظیفه ای با نگاه مدیریت فرآیندی تا جایی که ممکن است، در راستای ارائه خدمات عمومی در همه نقاط شهری و روستایی تلاش کنند.

وی وجود امنیت پایدار به عنوان مهم ترین دستاورد شدن بیشتر به جمعیت جوان، برای ایران عزیز کادرسازی کنیم، افزود: زمانی می توان نخستین گام ها را برای دست یابی به توسعه پایدار و متوازن برداشت که قبل از آن، هماهنگی، همدلی و انسجام لازم بین آحاد مختلف جامعه اعم از شهروندان و همچنین دست اندرکاران اجرایی به وجود آمده باشد.

زارع مشارکت جدی مردم در انتخابات پیش رو را بااهمیت دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری خود، حماسه سیاسی دیگری را برای آینده بهتر و نیز توسعه و رونق کشور خلق خواهند کرد.

آیین آغاز عملیات اجرایی پست 20 / 63 کیلوولت ضیابر به ارزش 370 میلیارد ریال مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه عملیات اجرایی پست 20 / 63 کیلوولت ضیابر به ارزش 370 میلیارد ریال آغاز شد، اظهار کرد: فاز اول این پروژه شامل اتصالات خط 63 کیلوولت، فیدرهای خط و ترانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث پست ضیابر آغاز شد

عملیات اجرایی احداث پست ضیابر آغاز شد