مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-10سياسي

مشارکت 900 رأی اولی در انتخابات 28 خرداد گراش


در رویداد انتخابات 28 خرداد امسال 900 رای اولی در گراش برای تعیین سرنوست خود به میدان می آیند.

- از مشارکت بیش از بیش از 900 رأی اولی در شهرستان گراش برای نخستین بار در سیزدهمین دوره انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراها حاضر می شوند.

مجید غلامپور با تاکید بر اینکه حضور رأی اولی ها در انتخابات پشتوانه محکمی برای اقتدار نظام است، اظهار داشت: رأی اولی ها با انگیزه ای بالا ضمن ورود به عرصه ی اجتماعی و سیاسی سهم بسزایی در ساختار مملکت خواهند داشت.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گراش با اشاره به اینکه زمینه حضور حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات فراهم است، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تأمین کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی است و همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم وی اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی های خیلی خوبی که در حوزه اجرایی، نظارت و بازرسی به وجود آمده است، انتظار است یک انتخابات باشکوه و پرشور در عین حال پر رقابت در فضای نشاط آوری در شهرستان برگزار شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گراش به حضور معنادار ملت ایران با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی در پای صندوق های رأی اشاره کرد و گفت: امسال بر خلاف سال های گذشته رأی گیری در شعب اخذ رأی از ساعت 7 صبح آغاز شده و پیش بینی می شود با صلاحدید وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 900 رأی اولی در انتخابات 28 خرداد گراش

مشارکت 900 رأی اولی در انتخابات 28 خرداد گراش