مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-10سياسي

108 تذکر به نامزدهای انتخابات شورای شهر توسط دستگاه قضایی قزوین


تاکنون در 108مورد، تذکراتی توسط دستگاه قضایی استان قزوین به نامزدهای انتخابات شورای شهر داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: برخی از نامزدهای انتخابات ششمین دورهٔ شورای شهر در کلیهٔ شهرهای استان قزوین اقدام به تبلیغات زودهنگام و پیش از موعد قانونی کرده بودند که تذکرات لازم جهت رعایت قوانین و مقررات و حذف تبلیغات از کانال ها و گروه های فضای مجازی به آنان داده شد.

وی ادامه داد: از نامزدهای متخلف تعهداتی مبنی بر عدم تکرار تخلفات اخذ شد و در صورت عدم تمکین به قانون، گزارش نهایی جهت تشکیل پروندهٔ قضایی تشکیل خواهد شد.

قدرتی اظهار کرد: طبق مادهٔ 62 آیین نامهٔ اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا و بخش، مدت فعالیت انتخاباتی برای کلیهٔ نامزدها یکسان بوده و 8 روز پیش از روز اخذ رأی آغاز می گردد و تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رأی نیز ادامه خواهد داشت.

این مسؤول عنوان کرد: تبلیغ علیه نامزدها و هتک حرمت و حیثیت آنان، تغییر در فیلم یا صوت یا تصویر کاندیداها و سپس انتشار آن در فضای مجازی، انتشار صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی و خانوادگی یا اسرار کاندیداها و نیز انتشار اکاذیب در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی، مصادیق برخی از تخلفات در حوزهٔ انتخابات است و با آن ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

108 تذکر به نامزدهای انتخابات شورای شهر توسط دستگاه قضایی قزوین

108 تذکر به نامزدهای انتخابات شورای شهر توسط دستگاه قضایی قزوین