مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-10سياسي

کارهای جهادی و کمک به محرومان مهمترین برنامه های دهه کرامت است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در دهه کرامت کارهای جهادی و کمک به محرومان باید در اولویت گروه های جهادی قرار گیرد و گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت شهرستان ورامین، اظهار کرد: در دهه کرامت که از میلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت رضا(ع) نامگذاری شده است و با توجه به تقارن این ایام با انتخابات، باید از این فرصت جهت حضور حداکثری در انتخابات و تبیین و تبلیغ این دهه استفاده کرد زیرا همه می دانیم دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات برنامه دارند.

وی گفت: برگزاری مراسم در مساجد و بقاع متبرکه در سطح شهر و استفاده از فضای مجازی که در ایام کرونا پررنگ شده اند می توانند نقش آفرین باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران فعالیت های جهادی در این ایام و کمک به محرومین را مهم دانست و تصریح کرد: در دهه کرامت کارهای جهادی و کمک به محرومین در اولویت گروه های جهادی قرار گیرد و گسترش یابد، عیادت از بیماران، تهیه بسته های معیشتی، حضور خادم یاران امام رضا در برنامه های پیش بینی شده در سطح شهر با رایزنی با آستان قدس رضوی؛ و تبیین این دهه و اهمیت حضور در انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای جهادی و کمک به محرومان مهمترین برنامه های دهه کرامت است

کارهای جهادی و کمک به محرومان مهمترین برنامه های دهه کرامت است