مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-10اقتصادي

سامانه اظهار ارز مسافری راه اندازی شد


مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) گفت : سامانه اظهار ارز همراه مسافری در فرودگاه امام بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مشارکت مرکز مبا رزه با جرایم سازمان گمرک ایران راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از گمرک، غلامرضا صفاری طاهری مدیر کل گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)  در جلسه مشترک با معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران، حسابرس کل دیوان محاسبات  و معاونین گمرک فرودگاه امام (ره) اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سامانه اظهار ارز مسافر به منظور ساماندهی و کنترل ورود و خروج ارز توسط مسافران راه اندازی شد و مسافران در هنگام ورود و یا خروج از کشور موظف هستند ارز همراه خود را به بخش مسافری گمرک اظهار کنند.

  وی افزود: علاوه بر راه اندازی این سامانه ، تصمیم دیگر ستاد، اضافه شدن دستگاه های شبه تلفن همراه (موبایل واره)، برای رجیستری است که مقدمات آن فراهم شده است که با تصمیم ستاد و تعامل  اعضاء و همکاری گمرک، زمان و ساز و کار اجرایی شدن این تصمیم در دست بررسی است تا به زودی در مبادی ورودی کشور  عملیاتی شود.

  غلامرضا صفاری طاهری، مدیرکل گمرک فرودگاه امام در این نشست، ضمن تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده در گمرک فرودگاه امام گفت:  علی رغم شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه اظهار ارز مسافری راه اندازی شد

سامانه اظهار ارز مسافری راه اندازی شد