مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-10اجتماعي

مصوبه قانونی فروش املاک مازاد برای تأمین فضاهای آموزشی اجرا شود


استاندار سمنان بابیان اینکه مشکل مدارس تخریبی در استان باید هر چه سریعتر حل شود، گفت: مصوبه قانونی فروش املاک مازاد برای تأمین فضاهای آموزشی اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهادینه شدن فاصله اجتماعی در نظام آموزش وپرورش برای انتقال داده ها به دانش آموزان از طریق معلمان است که می بایست به تقویت ارتباطات دانش آموزان و خانه و مدرسه توجه شود.

وی ضمن بیان اینکه با چالش جدی مواجه هستیم و دانش آموزان ناگزیر با این فضای جدید دچار خلأ ارتباطی شدند، افزود: یکی از اقداماتی که نتوانستیم با این متد ترمیم کنیم و برای حل آن باید برنامه جدی داشت زمینه برقرار کردن ارتباط عاطفی و روانی که از دانش آموزان گرفته شده است و از سویی ماندگاری بچه ها در خانه و بلاتکلیفی در ارتباط با آن ها موضوع دیگری که چالش جدی این روزها در آموزش وپرورش به شمار می رود.

ارتقا مهارت در دستور کار باشد استاندار سمنان بابیان اینکه ارتقا مهارت های فنی در نظام آموزشی باید موردتوجه قرار گیرد، ابراز داشت: برای تحقق این مهم می طلبد تا نظام آموزشی و خروجی آن را به سمت تأمین بازار کار موردنیاز کشور سوق دهیم آشناگر بابیان اینکه در نظام آموزشی باید به طورجدی تدوین برنامه ارتقا هوش مالی دانش آموزان در دستور کار واقع شود، تصریح کرد: این ضعف از ابتدا در نظام آموزشی وجود داشت که فارغ التح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه قانونی فروش املاک مازاد برای تأمین فضاهای آموزشی اجرا شود

مصوبه قانونی فروش املاک مازاد برای تأمین فضاهای آموزشی اجرا شود