مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-10اقتصادي

وجود فقر در مناطق معدنی خلاف توسعه متوازن است


ما سرمایه های طبیعی کشور مانند نفت و معادن را برای آبادانی و توسعه پایدار می خواهیم و بدون شک وجود فقر در مناطقی که فعالیت شرکت های معدنی و صنعتی و نفتی بزرگ برقرار است، - ایسنا/کرمان وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: ما سرمایه های طبیعی کشور مانند نفت و معادن را برای آبادانی و توسعه پایدار می خواهیم و بدون شک وجود فقر در مناطقی که فعالیت شرکت های معدنی و صنعتی و نفتی بزرگ برقرار است، امری خلاف توسعه است.

علیرضا رزم حسینی امروز 20 خردادماه در نشست با فعالان اقتصادی و مدیران اجرایی شهرستان منوجان با اشاره به شرایط سخت ناشی از جنگ اقتصادی دشمنان و شیوع بیماری کرونا گفت: جمهوری اسلامی فشارهای زیادی را طی سال های گذشته تحمل کرد اما در همین مدت موفق شدیم صادرات 38 میلیارد دلاری و رشد صنعتی هشت درصدی را تجربه کرده و توانایی های بخش خصوصی قدرتمند کشور را به تصویر بکشیم.

وی به رشد 50 درصدی 27 قلم کالای صنعتی در سال جاری اشاره کرد و افزود: تحول بزرگ معدنی کشور با طرح آزادسازی معادن حبس شده از دیگر اقدامات صورت گرفته در همین شرایط سخت بوده است.

قدرت ملی مستلزم مشارکت حداکثری در انتخابات وزیر صنعت، معدن و تجارت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را مستلزم تقویت قدرت ملی دانست و اظهار کرد: رای هر ایرانی در انتخابات 28 خردادماه موجب تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود فقر در مناطق معدنی خلاف توسعه متوازن است

وجود فقر در مناطق معدنی خلاف توسعه متوازن است