مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-10سياسي

نیازمندی کشور به 4 هزار دانش آموز برای تربیت دبیری


مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه در سال جاری آموزش و پرورش به 4 هزار دانش آموز تربیت دبیر نیاز دارد، گفت: امر آموزش 3 هزار نفر از این افراد توسط دانشگاه فنی و حرفه ای انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حسین سلمانی پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت مقام استاد و معلم در دانشگاه فنی و حرفه ای علامه حسن زاده آملی، اظهار کرد: رویکرد اقتصاد و اشتغال امروزه به عنوان دو موضوع مهم مطرح بوده و باید به این دو مسئله مهم توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به اینکه روزهای حساس سیاسی را کشورمان تجربه می کند، افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری به نامگذاری سال ها و نامگذاری سال 1400 به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها می توان به کلید واژه های اساسی دست یافت.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، تصریح کرد: در سال 1390 درآمد ارزی کشور به 111 میلیارد دلار رسیده بود و این عدد براساس آمار و با فرآیند سلطه طلبی اقتصادی روند پیشرفت شان جهانی شده است بنابراین باید آموزش های مهارتی خود را قدرتمند کنیم.

سلمانی با اشاره به اینکه بیشتر کشورهای دنیا طی چند سال گذشته دانشجویان خود را به سمت آموزشکده، کالج و انستیتوها سوق داده اند، یادآور شد: برای رسیدن به این هدف باید سرمایه گذاری بر روی صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندی کشور به 4 هزار دانش آموز برای تربیت دبیری

نیازمندی کشور به 4 هزار دانش آموز برای تربیت دبیری